معرفی کتاب

 مدیران و چالش های تصمیم گیری

نویسنده : مکس بیزرمن

در این کتاب مباحثی مثل خطاهای شناختی ،تصمیم گیری شهودی ،تحلیلی و تصمیم های مربوط به سرمایه گذاری و مذاکره بررسی شده است. از جمله ویژگی های این کتاب ،میتوان به مستندات مطالب و اشاره های متعدد به تحقیقات معتبر و نیز مثال های کاربردی اشاره کرد.

 

کیمیاگر

نویسنده : پائولو کوئلیو

کتاب کیمیاگر شما را با خود به سفری دور و دراز می برد که میتوانید از تک تک ثانیه های این سفر نهایت لذت را ببرید. چیزی که این کتاب را بسیار جذاب میکند داستان پر کشش و در عین حال مفهوم ساده ای است که به آن پرداخته میشود، مفهومی که عرفا و فیلسوفان زیادی از آن سخت گفته اند و شاید روایت آن در قالب داستانی بتواند به شما بسیار کمک کند بعد از مطالعه این کتاب که یکی از کتابهای خوب و متفاوت است شما تشنه مطالعه داستانهای جذاب دیگر میشوید و این خود شروعی مناسب برای مسیر کتابخوانی است. 

 

 

 بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده : ناپلئون هیل 

گاهی اوقات از او به عنوان پدر جنبش خودیاری در آمریکا یاد میشود.این نویسنده با مطالعه زندگی افراد سالم و ثروتمند به فرمولی برای رسیدن به موفقیت فردی دست پیدا کرد این کتاب او در سال 1937 در اوج رکود بزرگ یعنی دوران پیش از جنگ جهانی دوم منتشر شد. هیل فرمول موفقیت را در قالب سیستمی فلسفی برای افرادی ارائه کرد که ظاهرا فاقد درک درستی از فرمول موفقیت در زندگی خود هستند. این کتاب برای سال های متمادی در فهرست پرفروش ترین کتابهای دنیا قرار داشت و انقلابی در نشر کتب در حوزه توسعه فردی بپا کرد.

 

 

 

قله ها و دره ها

نویسنده : جانسون اسپنسر

این کتاب به صورت داستانی نوشته شده است و زندگی مردی را تحلیل کرده است که قصد دارد از خستگی زندگی در دره ها رها شود، هر چند در این داستان رسیدن به قله و حل مشکلات در دره به عنوان نماد مطرح  شده اند ولی در اصل قله، رسیدن به موفقیت و دره مشکلات را نشان میدهد. نویسنده در این کتاب توانسته به خوبی این موضوع را شرح دهد. داستان کتاب از این قرار است : پیرمرد که در قله زندگی میکند، به عنوان راهنمای مرد جوان رهنمودهایی را برای مرد جوان عنوان میکند که باعث میشود تا رسیدن به قله،دره را مدیریت کند.

 

☕ دانلود کتاب اثر مرکب | نوشته دارن هاردی | انتشارات نگاه نوین

اثر مرکب 

نویسنده: دارن هاردی 

در این کتاب اثرات فوق العاده ای که عادت های کوچک بر روی زندگی شما میگذارند به خوبی نشان داده شده است. دارن هاردی در این کتاب به شما میگوید که رفتارهای معمولی که هر روز ممکن است چند دقیقه ا ز وقتتان را بگیرد به مرور اثر مرکبی را بر جای میگذارد که باعث میشود، بتوانید سریع تر رشد کنید، انرژی چندانی ممکن است برای این کار صرف نکنید ولی قطعا نتیجه آن میتواند تاثیرات شگرفی را بر زندگی شما داشته باشد .این کتاب برای آنان که میخواهند تغییرات بزرگ در زندگی خود بدهند مناسب است.

 

کتاب قدرت در درون ماست | شرکت فولاد امیر کبیر کاشانشرکت فولاد امیر کبیر  کاشان

قدرت در درون ماست

نویسنده : لوئیز هی 

این کتاب به سوالاتی مثل شما چه کسی هستید؟ نظرتان درمورد زندگی چیست؟برای چه زندگی میکنید و... پاسخ می دهد. نویسنده میگوید قدرتی در درون خود دارید که شما را به سعادت، روابط خوب ، شغل و درآمد بالا میرساند. فقط باید آنها را کشف کنید .نکاتی در فصل های مختلف گنجانده شده است که مواردی همچون پیروی از صدای درون، مسئولیت پذیری ، قدرت کلمات، بروز احساسات و حرکت به آن سوی دردها و غیره را در خود دارد. با به کار گرفتن این راهکارها شاهد تغییر بزرگی در زندگی و موفقیت خواهید بود.

 



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

  

تقویم و تاریخ

یکشنبه ، ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
اردیبهشت 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
313029

آمار بازدیدها

بازدید امروز17
بازدید دیروز85
بازدید هفته102
بازدید کل54,173
افراد آنلاین1
مشتریان ما
پروژه های انجام شده
خدمات پشتیبانی