پرسونال برندینگ

افراد و مهارت هایشان هم مثل محصولات کسب و کار ها نیاز به معرفی دارند . پرسونال برندینگ یا برند سازی شخصی در واقع یک ( قدرت نرم ) است و مثل اصول برند سازی محصول برندسازی اشخاص هم بسیار مهم و قابل توجه است با برندسازی شخصی فرصت‌های حرف‌های بیشتری متناسب با کیفیت مهارتهای برایتان فراهم خواهد شد نقاط قوت خود را بهتر بشناسید و آنرا مشخصاً نشان دهید و برای نقاط منفی تان برنامه ریزی کنید اولین قدم در ایجاد یک برند شخصی پر قدرت این است که به طور واضح به مخاطب بگویید که هستید برند شخصی شما اعتبارنامه شما به مخاطبان شناسانده و با آنها به اشتراک گذاشته می شود پرسونال برند شما بر اساس مهارت ها و علاقه ها مهارت ها ارزش ها و باورهای شما ساخته می شود در قدم دوم باید مشخص کنید که می خواهید به وسیله برند شخصی خود چه کاری انجام دهید و در قدم سوم شما نمیتوانید به طور ویژه به همه خدمت رسانی کنید حتماً یک جمعیت اصلی از افرادی وجود دارد که برند شخصی شما برای آنها تاثیرگذار است یا نیازهای آنها را برطرف می کند این جمعیت در حقیقت همان مخاطبان هدف شما هستند شما کارآمد ترین خدمات خود را به این دسته از افراد ارائه می دهید و این گروه هم مخاطبان یا مشتریان ایده آل شما می‌شوند مجموعه خدماتی را که ارائه می دهید در یک عبارت به صورت ساده و سریع بگنجانید یعنی خدمات خود را مفید و مختصر در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهید وقتی نام و مخاطبان پرسونال برند خود را مشخص کردید باید به خودتان به چشم یک برند نگاه کنید به این معنی که در هر زمان که با مخاطب خود ارتباط دارید در بلاگ و یا ایمیل یا پادکست و رسانه‌های دیگر باید به پیام برند خودتان پایبند باشید۰
یادتان باشد یک برند قدرتمند پیام قدرتمندی دارد .
لوگوی حرفه‌ای برای خودتان طراحی کنید .
لوگوی حرفه‌ای میزان جدیت شما در کار و رفتار شما در قبال پرسونال برند را نشان میدهد و شعار برندتان را نمایش دهید .
بازدید کنندگان باید از بدو ورود به سایت پیام برند شما را ببینند مکان قرار گرفتن شعار برنده شما در سایت باید طوری باشد که نگاه اول مخاطب در آن بیفتد .
مثل تیتر اصلی روزنامه .
از تصاویر حرفه‌ای استفاده کنید راه اصلی برندسازی شخصی ایجاد محتوای استراتژیک در زمینه فعالیت خودتان است محتوا همان پست های بلاگ ، مطالب شبکه های اجتماعی است بسیاری از افراد تصور می کنند که بلند های شخصی با برندهای تجاری فرق میکند در صورتی که تفاوت چندانی در معنا و مفهوم ندارند .
چرا که در برندهای تجاری محصولات و خدمات را تبلیغ می کنند ولی در برندهای شخصی شما ، خودتان را تبلیغ و معرفی می‌کنند .
فراموش نکنید که برند قسمت قابل توجه ای از حرفه شماست . شما از طریق پرسونال برندینگ صادقانه و بی آلایش نشان دهید که چه کسی هستید ، چه فعالیتی می‌کنید و مهارت شما چیست .
در این صورت شخصیت واقعی از خودتان را برای سایر افراد به نمایش می گذارید شما می توانید با برند شخصی خود ارتباط در زمینه ها و مهارت های مختلف آغاز کنید و چون با وجود برند شخصی شما هیچ محدودیتی در برقراری ارتباط نخواهید داشت زمانی که بدانید مهارت و تخصص ارزشمندی برای ارائه دارید اعتماد به نفس خود را بالا می برید و به خودتان ایمان دارید که کاری مقبول انجام میدهید یکی از مزایای پرسونال برندینگ توی این است که فرصت های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد از جمله مصاحبه های کاری شراکت تبلیغات و.... زمانی که مخاطب شما بدانند که شما که هستید و به شما اعتماد کنند اهداف شما بسیار قابل دسترسی تر می شود علاوه بر این در حفظ مشتری هم آسانتر می شود چون شما با مشتریان خودتان به عنوان یک شخص ارتباط و تعادل برقرار می کنید .
اما رعایت اصول پرسونال برندینگ چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفته و توسعه برند شخصی تلاش و زمان زیادی می خواهد اما ثمره و نتیجه کار شما می تواند بسیار بیشتر زمان و انرژی باشد که صرف برند شخصی خود کردید .



Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

  

تقویم و تاریخ

پنج‌شنبه ، ۰۶ دی ۱۴۰۳
دی 1403
جپچسدیش
7654321
141312111098
21201918171615
28272625242322
3029

آمار بازدیدها

بازدید امروز82
بازدید دیروز66
بازدید هفته508
بازدید کل710,206
افراد آنلاین5
مشتریان ما
پروژه های انجام شده
خدمات پشتیبانی